simsbloggarna

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

tävling!

Av Johanna & Bette - 27 augusti 2012 22:55

Tips dax !
Behöver
- en kompis med sims och skype!
- sims 3 såklart ;)


Du gör såhär ..
1. Snacka med din kompis på skype eller nått ! Vissa datorer tål inte att ha skype på samtidigt som sims .. Så installera det på mobilen !
2. Samtidigt som ni pratar startar du ditt sims och skapa ett hushåll.. Nu ska du och din kompis bestämma en färdig gubbe tillsamans ! När ni gjort det ändrar ni ansiktet,egenskaper osv, tjock och sånt också ...
3. När ni gjort det kan ni skita i ändra håret kläder och sånt och sen hittar du ett moblerat hus för din sim .. Du och din kompis sim måste ha samma hus och se likadana ut :)
4. När ni valt ett hus som är passande för summan och så kan du börja spela :)
5. VIKTIG REGEL ! INGA FUSK !
6. Nu kan du ändra kläder vid byrån och hår och smink vid spegeln ..
7. Nu får ni välja vad ni vill bara ni har valt samma hus och ansikte egenskaper och NAMN!
8.nu ska du leva typ som hemma och du pratar med din kompis samtidigt som du spelar ! Då är det roligast !
Det jag menar med hemma att cyklar och handla, borsta tänderna osv..
9.REGEL ! ALLA UMANINGAR SOM KOMMER MÅSTE MAN TA !
10 . Eftersom ni har tagit samma livsönskan så är målet att man ska göra det ! Typ våran va att bli en austronaut ! Den som dör förlorar !


Vem får sitt simsliv att funka ? Och vem hittar den snyggaste kille i eran stad ni valt ? Hur många barn ? Kommer vi bli rika och flytta ?
Ja pröva med en kompis och se hur det går för dig ? BERÄTTA !! //Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna & Bette - 15 november 2012 20:18

Spelar årstider nu inlägg imorrn

Av Johanna & Bette - 11 november 2012 14:18

Hej förlåt att jag inte har bloggat. Men jag kan ibland få simstorka. Jag tycker inte det är "kul" att spela sims just nu. Men idag ska jag förbeställa The sims 3 årstider på gamestop. Kommer ju ut på torsdag.   Så då lovar jag mer uppdatering. J...

Av Johanna & Bette - 7 november 2012 20:30


Hej nu har jag suttit hela kvällen och gjort en sim! Hon heter Sanda Hustman och är en ungdom. Du kan ladda ner henne HÄR och om du vill komma till min sida på thesims3.com så fins jag HÄR.      Klicka HÄR för att komma till henne!   ...

Av Johanna & Bette - 6 november 2012 12:00


Jag tror att jag skulle välja hjärtekrossare för att det blir liksomlite mer utmaning då! ;) För om man är superpopulärså är det ju bara bra saker och liksom man får ingen utmaning och späning i livet! Jag har faktiskt på flera simmar har det som l...

Av Johanna & Bette - 6 november 2012 08:59


Hej jag har inte något att skrivaom just nu,ska säkert spela sims i kväll om jag får laddare.      Kolla vad gullig Samuel var när han var liten! <3 ...

Presentation


Hej! Ja då har du hittat hit. Nu är det bara att njuta,fråga,fundera och LÄS! Vi heter Johanna och Elizabete och skriver om det du vill om The sims 3. Nej nu får du börja läsa inläggen! Hejdå.

Kontakt?

Länkbyte?

Eller andra frågor?

Kontakta thesiimslife3@live.se

Historier

   Rebecca

Då vi har gjort likadan sim men spelar på 2 spel. Skapar generationer och få "Rebecca" att lyckas! Följ både rebaccas upp och nedgång och när hennes barn barn lyckas! Mer om hur vi gjorde hittar ni HÄR och HÄR. Kolla också bland kategorierna efter "Rebecca" och läs!

   Lissy och hennes adoptivfamilj har precis flyttat till den nya staden appalosa plants. Just nu orkar inte Lissy mer, både med en jobbig lillasyster och inga vänner som är som henne, ett EMO. Ska Lissy börja trivas och komma bort får sin ovana att stjäla och vara elak?

Läs mer om dom HÄR.
Läs om hur det går upp och ner!
klicka i kategorier på "drömmar".
En serie av Elizabete!

Sök i bloggen

Kommande spel

  

           The sims 3 Årstider
         Release: 15 November  

Omröstning

Vad ska johanna skriva för sorts serie?
 Övernaturligt
 Generationer
 Bråk/kärlek
 tonåringar
 Drömjobb
 Ny inflyttad
 Djur
 Rampljuset
 Destionations världen
 Rik och berömd
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards